Reklamace nebo výměna zakoupeného produktu
Pokud reklamujete nebo potřebujete vyměnit váš produkt, vyplňte dokument: Reklamační protokol. Pro co nejrychlejší vyřízení vaší reklamace, musí být všechny údaje vyplněny správně.
- Je třeba vyplnit, vytisknout a podepsat zvlášť formulář ke každé jedné reklamaci. Posílejte vždy dva soubory. Vytištěný, podepsaný, naskenovaný / vyfotografovaný formulář spolu s vyplněným digitálním PDF.
- Nepřijímáme vrácení produktu zaslané k nám na dobírku.
- Dodavatel licence se zavazuje vyřešit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase ale nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí této reklamace a produktů v ní popsaných.
Před zasláním Reklamačního protokolu si pečlivě přečtěte jeho obsah.
Odstoupení od smlouvy
Jakýkoliv u nás zakoupený produkt lze vrátit a obdržet zaplacenou částku zpět. Tato možnost je omezena na 14 dnů ode dne doručení produktu. Pokud si přejete vrátit jeden nebo všechny vaše produkty, vyplňte formulář pro Odstoupení od smlouvy. Pro co nejrychlejší vyřízení vaší reklamace, musí být všechny údaje vyplněny správně.
- Je třeba vyplnit, vytisknout a podepsat zvlášť formulář ke každému jednomu odstoupení. Posílejte vždy dva soubory. Vytištěný, podepsaný, naskenovaný / vyfotografovaný formulář spolu s vyplněným digitálním PDF.
- Nepřijímáme vrácení produktu zaslané k nám na dobírku.
- Dodavatel licence se zavazuje vyřešit odstoupení ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase, ale nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí tohoto odstoupení a produktů v něm popsaných.
- Zakoupené produkty mohou být zákazníkem vráceny maximálně do 30 dnů ode dne jejich doručení.
Před zasláním dokumentu k odstoupení od smlouvy si pečlivě přečtěte jeho obsah.
Často kladené otázky
Jak dlouho tento proces potrvá?
Reklamace bude vyřešena nejpozději do 30 dnů (obvykle ale do 5 prac. Dní) od data přijetí dokumentu, pokud se obě strany vzájemně nedohodly na době delší. Předpokladem je, že budou poskytnuty všechny informace, které umožní rychlé zpracování reklamace. To je podmíněno správně vyplněným formulářem a konzultací s naší zákaznickou podporou.
Budu o změně stavu mé reklamace informován?
O jakýchkoliv změnách vás informujeme e-mailem. Přísně dodržujeme postup reklamace a snažíme se každou reklamaci vyřešit co nejrychleji.
Kdo zaplatí náklady na vrácení produktu?
Pokud nastanou při vrácení produktu dodatečné náklady a vaše žádost k reklamaci bude oprávněna, pokryji tyto náklady na základě důkladné evidence (účtenka z pošty atd.)